Yritysilmeen hinta

Yritysilmeen hinnoitteluun vaikuttavat valittavat palvelut kuten logo, väripaletti, typografia ja graafinen ohjeistus sekä mahdolliset muut elementit.

ESIMERKKIHINNASTO:

Yritysilme digitaaliseen mediaan

Selkeä ja yhtenäinen yritysilme yritykselle, joka on laadittu digitaalisiin ympäristöihin soveltuvaksi. Yritysilme ei sisällä valmiita mainosmateriaaleja, vaan luo yrityksen brändille perustan, johon kuuluvat mm. logotiedostot, värimaailma ja fonttien valinnat. Graafinen ohje toimii oppaana jonka avulla toteutetaan yhtenäistä visuaalista viestintää tulevaisuudessa.

Yritysilme tekstilogolla 590 €
Yritysilme joka sisältää logon liikemerkillä 650 €

SISÄLTÄÄ:

Ennen yritysilmeen suunnittelun aloitusta haluan tutustua yritystoimintaasi sekä kartoittaa toiveesi ja tarpeesi mahdollisimman hyvin. Alkukartoitus sisältää olennaisia kysymyksiä, joihin pääset vastaamaan rauhassa ja kun sinulle sopii.

3 erilaista ehdotusta logosta ideasi ja ajatuksien pohjalta, joista yksi valitaan jatkokehitykseen. Valittuun logoon sisältyy 1-2 muutoskierrosta.

Valmiista logosta tehdään logopaketti joka toimitetaan digitaalisina versioina RGB-väreissä (PNG, SVG ja PDF), jolloin se on valmis käytettäväksi verkkosivuilla, somessa tai muissa digitaalisissa kanavissa.

Väripaletti, joka sisältää tarkat RGB- ja HEX-arvot, jotka toimivat digitaalisissa käyttötarkoituksissa (esim. verkkosivustot, sosiaalinen media ja sähköiset tiedostot). Väripaletti sisältää 2-6 väriä tilanteen mukaan (1-2 muutoskierrosta).

Fonttien valinnat otsikkoon sekä leipätekstiin. Fontit valitaan niin, että ne luovat logon kanssa yhtenäisen kokonaisuuden (1-2 muutoskierrosta).

Graafiseen ohjeeseen kootaan yritysilmeeseen sisältyvät hyödylliset tiedot ja elementit kuten logon käyttöohjeen, digitaalisten väriarvojen koodit sekä otsikko- sekä leipätekstin fonttien tiedot. Tämä ohjeisto varmistaa yhtenäisen brändi-ilmeen eri digitaalissa kanavissa. Graafinen ohje toimitetaan PDF -tiedostona.

LISÄPALVELUT:
Kuosit ja muut graafiset elementit sekä logotiedostot ja värikoodit CMYK-väriavaruudessa.

CMYK-väriavaruutta käytetään painotuotteissa mm. käyntikortit, julisteet ja esitteet, sanoma- ja aikakauslehdet yms.

RGB-väriavaruutta käytetään digitaalisissa materiaaleissa ja medioissa mm. verkkosivut, sosiaalinen media yms.


Ota yhteyttä lomakkeen kautta!

Olen kiinnostunut seuraavista palveluista:
*
Tietojen käsittely:
*