Ajankohtaista / Blogi
Visuaalisia terveisiä
Täällä tutustut Grafinan blogikirjoituksiin ja ajankohtaisiin tiedotteisiin.
Uusi käyttäjä WordPressiin – ohje
Uuden käyttäjän lisääminen WordPressiin on helppoa ja nopeaa sekä eri roolien avulla voit päättää mitä oikeuksia annat käyttäjälle.
Ilmaiset kuvapankit
Kun etsit kuvia nettisivuille, blogiin tai somepostauksiin, ilmainen kuvapankki voi olla pelastus, sillä kuvien ostaminen voi tulla kalliiksi tai saattaa olla haastavaa kuvata itse juuri…
5 yleistä virhettä logon suunnittelussa
Suunnitteletko yrityksellesi logoa? Lue viisi yleistä virhettä logon suunnittelussa joita kannattaa välttää ja poimi samalla vinkit talteen.
Verkkosivujen yleisimmät virheet
Verkkosivut ovat tärkeä myyntikanava. Lue mitkä virheet heikentävät verkkosivujen tehoa ja miten vältät ne.
Milloin graafinen suunnittelija on yrityksellesi paras investointi?
Yrityksen visuaalinen viestintä ei ole pelkkää pintaa – se on yksi tärkeä osa brändiä.
Google-yritysprofiili
Oletko jo ottanut Google-yritysprofiiliin haltuun? Jos et tai et ole koskaan kuullutkaan Google-yritysprofiilista, niin kannattaa tarttua tuumasta toimeen ja luoda yritykselle oma profiili, sillä se…
Pienyrittäjän kotisivut – miksi ne ovat tärkeät?
Pienyrittäjänä saatat miettiä, ovatko kotisivut tarpeelliset juuri sinun liiketoiminnallesi, varsinkin jos olet jo aktiivinen sosiaalisessa mediassa.
Logon suunnittelu – millainen logo on hyvä?
Hyvä logo on yksinkertainen, ajaton, selkeä ja mieleenpainuva, joka on toteutettu vektorigrafiikkana.
Kotisivujen tuotantoprosessi
Tässä artikkelissa käydään läpi vaihe vaiheelta kotisivujen tuotantoprosessi alkukartoituksesta julkaisuun. Kotisivut ovat normaalisti julkaisukelpoiset 1-4 viikon sisällä.
Miten kirjoittaa myyvät ja hakukoneystävälliset tekstit kotisivuille?
Yrityksen kotisivut ovat kuin digitaalisen liikehuoneiston näyteikkuna josta asiakas joko kiinnostuu tai kävelee ohi.
Värien merkitys yrityksen viestinnässä
Yrityksen visuaalinen identiteetti koostuu monista osatekijöistä, mutta yksi tehokkaimmista ja välittömistä vaikuttimista on sen väripaletti.
Mitä on logon vektorointi?
Logon vektorointi mahdollistaa logon skaalautuvuuden ilman laadun heikkenemistä, mikä tekee siitä ihanteellisen monenlaisiin käyttötarkoituksiin.